Overrulen schema(s)

Opties
Ik mis een mate van flexibiliteit. Door standaard schema's, te kunnen overrulen. Voordat ik overstapte naar tado had mijn Honeywell chronotherm thermostaat IV een instelling: Vandaag als zondag of morgen als zondag.
Voorbeeld: maandag 2e kerst een vrije dag maar staat in schema op 15 graden omdat er niemand thuis is. Dan zou het mooi zijn dat je door 1 simpele stap/keuze deze dag op de instelling op zondag zet. De zondag staat in mijn geval de kachel op aan.
1
1 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dit is al heel vaak gevraagd, al vele jaren, en Tado maakt dat er niet in. Stem op een ander die deze zelfde vraag gesteld heeft, of leg je er liever maar bij neer dat dit er niet gaat komen of alleen in de volgende versie (v4) van het systeem...

  • HuRRay
    Opties
    Mijn excuses, ben ook een newbie in dit forum. Maar zoiets simpels en zeer gebruikersvriendelijke aanpassing moet makkelijk te programmeren zijn. Software moet vooral intuïtief, praktisch en vooral gebruikers vriendelijk zijn. Dat is het absoluut niet.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Nee maar zo denkt niet ieder bedrijf helaas... vaak denkt men "verbeteringen in software moeten leiden tot een toename van de omzet en winst, anders komen ze er niet in". En Tado zit bij die groep bedrijven.

    Die zijn daar lang niet de enigen mee hoor, bij Microsoft is het precies hetzelfde!