Ook bij afwezigheid stookt Tado hard door
Er zijn in huis 2 smartphones waarop Tado staat smartphone 1 was al vroeg vertrokken. Smartphone 2 de mijn iets later in de ochtend. Die ontvangt netjes de afwezigheidsmelding van Tado na verder dan 500 m te zijn van de woning , en ik schakel de optie in. Op smartphone 1 volgt het dan ingestelde programma ook.
Smartphone 2 komt thuis en de verwarming zit enorm te stoken. Wat gaat hier mis?
Aan mijn energie app kan ik ook zien dat er gedurende de afwezigheid periode juist gestookt is ipv dat de app de ketel stil legt. Bij afwezigheid gaat bij ons het programma voor alle knoppen op 10 graden voor de min/max temperatuur.
Wat gaat hier mis? Elk jaar hetzelfde grapje m.a.g. een stuk hoger verbruik. Voor de gascrisis was dat nog niet zo een ramp. Nu wel
Smartphone 2 komt thuis en de verwarming zit enorm te stoken. Wat gaat hier mis?
Aan mijn energie app kan ik ook zien dat er gedurende de afwezigheid periode juist gestookt is ipv dat de app de ketel stil legt. Bij afwezigheid gaat bij ons het programma voor alle knoppen op 10 graden voor de min/max temperatuur.
Wat gaat hier mis? Elk jaar hetzelfde grapje m.a.g. een stuk hoger verbruik. Voor de gascrisis was dat nog niet zo een ramp. Nu wel
0
Reacties
-
Wat zijn je schema instellingen in de afwezig modus? Kijk bij elke kamer, schema, afwezig tab en wat is de ingestelde temp?0