In hoofd scherm naast temperatuur ook vochtigheid aangeven, tegel is groot genoeg

Opties
Op het hoofd scherm in de app , in de zelfde tegen waar de temperatuur word gemeld ook de vochtigheid neer zetten en of de betreffende ruimte verwarmt word door dit meteen aan te geven dmv de ½/3 verwarmings tegeltjes, heb je alles in een overzicht. Nu moet ik elke tegel aan klikken om te kijken of er niet verwarmt word.
8
8 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Pong
    Opties
    Dit is een uitstekende verbetering qua UX!
    Als iOS developer schat ik in dat het weinig werk is om de luchtvochtigheid ook per ruimte op de tegels van de thuis tab te tonen — er is inderdaad volop ruimte en de informatie lijkt al beschikbaar. 👍🏻
    (Als jullie PRs accepteren, pas ik het graag voor jullie aan 😉 )
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Dat moet je dan aan Tado vragen, niet hier. Wij zijn alleen maar medegebruikers
  • Pong
    Opties
    @Douwe Nee hoor, dit deel vh forum is juist voor dit soort zaken:

    "Dit deel van het forum heeft als doel om ons te helpen erachter te komen in welke features u als klant geïnteresseerd bent. Wij weten dat forumleden meestal de meer ervaren gebruikers vertegenwoordigen, vaak met een grondige kennis van niet alleen tado°, maar ook van soortgelijke producten en diensten."
    (zie https://community.tado.com/nl/discussion/1276/suggesties-ideeen-en-verbeteringen#latest)
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Haha ja dat staat er wel maar dat is niet hoe Tado rolt!

    Ga maar eens kijken hoeveel suggesties er hier in het form staan en hoeveel er daarvan uiteindelijk gerealiseerd zijn!

    Teken aan de wand is al dat de Tado medewerkers zich hier nauwelijks of niet vertonen. De meeste Tado medewerkers hebben niet meer dan 2 posts per JAAR op hun naam staan. Je zou toch minimaal verwachten dat ze reageren op feature verzoeken en algemene vragen van klanten. Maar dat doen ze dus niet.

    Tado is een klassiek bedrijf wat zelf wel bepaalt wat het maakt en hoe, en wat niet gestuurd wordt door klantenfeedback.

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    @Pong

    Gelukkig geloof je het zelf.
    Ik in ieder geval niet meer.

    Tado is dead end.