Pairen thermostaatkraan
Beste
Na herhaaldelijke pogingen om een van de thermostaatkranen te pairen lukt het nog steeds niet. Terwijl het bij de andere vlot ging. Ook al de batterijen uitgenomen en terug geprobeerd, … helaas.
Wat kan ik nog doen?
Vriendelijke groeten,
Kris
Na herhaaldelijke pogingen om een van de thermostaatkranen te pairen lukt het nog steeds niet. Terwijl het bij de andere vlot ging. Ook al de batterijen uitgenomen en terug geprobeerd, … helaas.
Wat kan ik nog doen?
Vriendelijke groeten,
Kris
0
Antwoorden
-
Hoe pair je? Ik scande de QR code op de kraan, de rest ging vanzelf. Je zit ook niet te ver van de bridge af?
0 -
Krijg je een E0, E1, E2 code te zien?0
-
Telkens E0 code te zien0
-
Tja, die informatie is vrij beschikbaar
0 -
Mijn draadloze thermostaatkraan wordt gepaird en functioneert normaal. Na enkele uren is de thermostaatkraan niet meer verbonden en werkt niet meer. Hij begint te flipperen de ene keer werkt hij wel en soms niet meer. Er is een Tado thermostaat verbonden en gemonteerd aan een Engelse verwarmingsketel. Het werkt niet naar behoren
0 -
Dan zou je de tips over locatie en orientatie van de bridge eens kunnen proberen.
https://support.tado.com/nl/articles/3479030-mijn-apparaat-is-offline-hoe-kan-ik-dit-probleem-oplossen0