EO code bij pairen
Opentherm T5 met DO1 en RO1 geprobeerd
Ik heb een Remeha Avanta met een opentherm kastje van Honeywell T40
Ik heb een Remeha Avanta met een opentherm kastje van Honeywell T40
0
Antwoorden
-
-
Ik heb de internetbridge en draadloze zender op 20cm van elkaar :#. Ik ga de zender verplaatsen en doe een nieuwe poging. Dank voor het bericht0
-
De bridge verplaats maar nog steeds een EO code. Ipv T5 ook nog R01 RO1 getest maar ook EO code0
-
Deze ook geprobeerd?
0 -
Honeywell T40 gaat niet samen met de Tado. En ik heb het verkeerde pakket geleverd gekregen. Bedaard ipv draadloos waar de Tado ontvanger bij in zit.0
-
Nee, nu snap ik helemaal niet meer wat je hebt en wat je wil bereiken. T40 thermostaat (Round) heb je niet meer nodig. In plaats daarvan sluit je de bedrade thermostaat van tado aan. Als je een "opentherm kastje" hebt, dan kun je opentherm configureren en als zodanig aansluiten. Maar de ketel is van zichzelf toch al OT-capabel?0
-
T40 blijkt niet compatibel met de TaDo thermostaat en ook niet met de EvoHome van Honeywell waar ik nu naar kijk. Ik heb de TaDo set terug gestuurd omdat ze de draadloze ontvanger niet kunnen leveren die wel compatibel is. En ik kan niet bedraad aansluiten omdat er simpelweg geen draad is getrokken. ;-(.0
-
Tja, of je kijkt even verder dan neus lang, en je ziet dat tado ook een draadloze thermostaat met bijbehorende ontvanger heeft.
0