IFTTT trigger request

Opties

Ik mis een belangrijke trigger vanuit Tado voor IFTTT. Eigenlijk is het heel simpel en had ik verwacht dat deze al bestond, maar blijkbaar niet. Een simpele trigger als er een ruimte wordt verwarmd ontbreekt. Zeg bijvoorbeeld, de woonkamer. Als de woonkamer wordt verwarmd (1,2,3 kringeltjes maakt niet uit), dan wil ik iets doen. De triggers die nu bestaan zijn allemaal gebaseerd op temperatuur, luchtvochtigheid of aanwezigheid, niet simpelweg op warmtevraag:


Lijkt me een vrij simpele feature toch?

Bij voorbaat dank.

3
3 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Andreplusplus
    Opties

    Tja, er staat een grote knop met + suggest a new trigger. Al eens op geklikt? Langs deze weg gaat het waarschijnlijk niet door tado opgepikt worden

  • jorisw
    Opties
    Dat heb ik uiteraard ook gedaan. Maar ik weet niet wie die feature moet introduceren. Tado of de vrienden van IFTTT
  • Pgm1968
    Opties
    Helemaal eens. Dan kun je triggers gebruiken die het tijd programma en alle instellingen volgen. Zou ook de hele discussie met de vloerverwarming die altijd meeloopt oplossen.
  • benga
    Opties
    Beste Tado support - volgens mij zouden jullie die IFTTT trigger moeten introduceren. Hiervoor wordt het een peuleschil voor ons om de pomp van de vloerverwarming aan te sturen. Dit zou een enorme verrijking zijn en ook de openheid en gemak van Tado vergroten
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    juli 2023 aangepast
    Opties
    Dan moet je de vraag aan Tado stellen, niet hier. Dit is alleen een forum van tado gebruikers.

    Maar met de Tado API kun je volgens mij wel een signaal maken dat er warmtevraag is. Mss kun je dat proberen