w.Intercom = i;Instelling Tado thermostaat open term Calenta 28C — tado° Community

Instelling Tado thermostaat open term Calenta 28C

Wie kan mij helpen aan de installateur stellingen op de Tado bedraad thermostaat? Ik kan hier helaas niets over terugvinden online.

Reacties

• Wil de opentrek aansluiting gebruiken. Via de open close krijg ik het systeem werkend maar blijft de CV warmte vragen. Is er een code lijst voor de instellingen in de Tado thermostaat en wat ze betekenen? Heb zelf de CV installatie en ketel eerder geplaatst en via de oude Remeha thermostaat zelf goed in kunnen stellen. Helaas geen programmeer instructie te vinden online.

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Opentherm is D01. Gebruik de wizard in de app voor toevoegen thermostaat, of begin op tado.com/start. Dan gaat het meesral vanzelf goed (mits bedrading aan de ketel wel goed is aangesloten). Zet de ketel uit en aan als de bedrading en thermostaat veranderd zijn
  • Instelling staat inmiddels op D01, helaas lijkt de ketel niet aan te slaan of te reageren op de Tado radiator knoppen of kamer thermostaat. Iemand een idee?

• Is de handleiding voor de Remeha Calenta 28C en Tado gelijk aan de Remeha Calenta Ace en Tado? Deze online gevonden.

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    november 2022 aangepast
    Gebruik de wizard in de app voor toevoegen thermostaat, of begin op tado.com/start. Dan gaat het meesral vanzelf goed (mits bedrading aan de ketel wel goed is aangesloten). Zet de ketel uit en aan als de bedrading en thermostaat veranderd zijn.

Handleidingen - geen idee, mijn kristallen bol geeft alleen wat mist. Misschien kun je linkjes delen? Opentherm is Opentherm. Als de handleidingen verschillen, zal het ws. gaan om de bedrading aan de ketel