w.Intercom = i;Installatie probleem — tado° Community

Installatie probleem

Slimme thermostaat aangesloten en één knop. Als ik nu warmte vraag gaat de keutel niet aan… wat heb ik fout gedaan?

Antwoorden

• Stom: Keutel= ketel😔……
  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭

Installatie procedure van Tado gevolgt of zelf slim geweest? ;-)

• Ik ben niet erg slim, dus heb nauwkeurig de beschrijving gevolgd. Dat vind ik dan wel weer slim
  • Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Het duurt even voor er wat gebeurt, het gaat niet zo snel als een lichtknop.
    Anders, probeer het nog eens vanaf het begin. Alle apparaten uit de app verwijderen. Dan eerst de bridge, dan thermostaat en dan knop toevoegen.
    Als je de wizard volgt in de app of via www.tado.com/start kan het eigenlijk niet misgaan, dus dat is slim inderdaad. Maar je moet het wel even heel nauwkeurig doen, je kan zo maar een piefje of palletje verkeerd doen.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Ja en ik zou zeggen pak je laptop of computer erbij en doe het via https://tado.com/start dus niet via je telefoon.

Dan kun je alles veel beter overzien en minder kans dat je op een verkeerde plek tikt.

• Het is voor elkaar. Het bleek dat de bedrading in de ketel niet juist was. Dit zat in het verkeerde kleur blok. Daar had ik niet aangezeten en was daar ook niet tegengekomen in de aanwijzingen. Tado heeft mij hier op gewezen.
    Toch bedankt, jullie🤗