Instellingen Thermostaat
Gisteren overgestapt van de google Nest naar de Tado Thermostaat.
Nu heb ik hem ingesteld op het volgende HCd1 --> HW X --> EK X --> Save.
De Tado dient ter behoeve van de aansturing van de vloerverwarming icm de Intergas ketel op opentherm. Aanvoer temp is 40 graden.
Wat ik alleen niet kan plaatsen is de HW optie. Is dit voor het warmhouden van de boiler? Deze optie evenals de eco stand staan uit op de cv.
- De thermostaat zit heel los in zijn houder. Bij een stoot valt deze eruit. Is hier wat aan te doen? (gemeld bij TD)
Antwoorden
-
De hw optie doet op een intergas niet veel. Houd geen boiler warm of zo. Je kan dan het tapwater temperatuur instellen wat uit de warme kraan komt. Voegt verder niet heel veel toe.0
-
@Chiscris "De thermostaat zit heel los in zijn houder"
Wellicht doet dit de truc? Gewoon iets er tussen stoppen. Maar dit wordt vaker gemeld, het zit niet heel erg vast en het zegt ook geen 'klik'.
0 -
Ik heb de Tado gekozen icm integratie van mijn apple apparatuur.
ik kom van een Google Nest premium v3. Er zit wel een heel groot kwaliteitsverschil tussen. voor een apparaat van 229 euro hoefde ik geen papiertjes te steken.
laten we hopen dat ik de komende paar dagen waT enthousiaster ga worden, anders gaat het zooitje retour.
wel prima oplossing van de klantenservice om een nieuwe houder te sturen.. helaas geen voorraad momenteel
0