Schema uitbreiding naar 2 weken

Opties

Voor mensen met een omgangsregeling zou het ideaal zijn als je een 2 wekelijks schema kunt instellen. Ik zou graag zien dat Tado het schema uitbreid naar een mogelijkheid voor meer weken, zodat ik de thermostaat naar de aanwezigheid van alle kinderen kan instellen.

10
10 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Ga maar in de rij staan met dit idee.
    Het is al 1000 keer voorgesteld. Oa voor mensen met omgangsregeling, ploegendiensten, vakanties, thuiswerken etc etc.
    Je zal het helaas moeten blijven doen met de 3 schema’s die nu beschikbaar zijn.
  • Bobbo
    Opties
    Ik weet het, maar Tado gaf zelf aan het hier te delen. Als er genoeg animo voor is lukt het misschien een keer. Blijven proberen dus ;-)
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Geven die mensen van de servicedesk nog steeds de tip om als je naar iets heel vanzelfsprekends vraagt dat hier dan op het forum neer te zetten???

    Dat is wel een schandaal zeg, ze weten beste dat er met die suggesties hier op het forum helemaal niks gedaan wordt. Dat doen ze alleen om van je af te zijn!

  • mrombout
    Opties

    ik heb ook behoefte aan dit bi-weekly schema

  • Tado, hierbij mijn adhesiebetuiging 🔜

  • Wristy
    Opties

    Ik heb ook deze behoefte ivm met co-ouderschap.

  • jubke
    Opties
    Ik sluit mij hierbij aan
  • Ja! Graag deze functie implementeren!! 2-wekelijks schema is noodzaak, anders springt de verwarming hier onnodig aan. Dan is voordeel van slimme verwarming helemaal teniet gedaan. Lijkt me niet moeilijk om te implementeren in de app. Alvast bedankt!

    René

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ik denk niet dat er aan het huidige (v3+) systeem nog iets ontwikkeld wordt...

  • Dit is een functie die een programmeur er in een middagje in kan maken. Alle logica zit al in de app. Het hele idee van kostenbesparing werkt niet als je vast zit aan een weekschema, terwijl een 2-wekelijks leefritme hebt. En ik ben vast niet de enige.

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat klopt, maar we roepen en suggereren dit al zowat 5 jaar hier op het forum en er is nooit wat mee gedaan.

    Ik heb al vaker geschreven hoe ik denk dat de bal rolt op de software ontwikkel afdeling...