Temperatuur Tado is niet gelijk aan werkelijke temperatuur
All,
Sinds ongeveer twee maanden werkt mijn tado niet meer naar wens. Er is namelijk steeds een groot verschil tussen de werkelijke temperatuur in mijn woonkamer met de temperatuur van de Tado. waardoor de kamer of te koud of veel te warm is. Let op het heeft altijd gewerkt en de TADO is niet verplaatst. Ik werk met een schema en deze is ook niet gewijzigd. Ik heb het geprobeerd:
- batterij tado gecontroleerd. deze geeft in de app aan 100%
- batterij externe temp meter gecontroleerd (externe meter staat vlak bij Tado)
- al vele malen temperatuur correctie uitgevoerd. dit werkt niet naar behoren. na een tijdje geeft de Tado toch weer een andere temperatuur aan dan de externe temperatuur meter. waardoor het probleem weer ontstaat met een te warme of te koude kamer
wat zou ik nog meer kunnen doen?
alvast bedankt
Antwoorden
-
Ik heb dezelfde ervaring, ik meen dat te koppelen aan vervanging van de 0,1 instelling door de 0,5 regeling. Ik ervaar dat dus reeds enkele maanden ,. Voordien was ik heel tevreden over het systeem. Bovendien lijkt het mij dat de correctie die je per ruimte kon bijregelen verdwenen te zijn. 😠
0 -
Gelieve geen rekening te houden met mijn laatste opmerking,. Gevonden,. Mijn eerste bemerking is nog steeds geldig.
0 -
Ja de temperatuur Instellingen gan inderdaad niet zo goed er zit een wereld van verschil in ik ben zelf al lang bezig om alles goed draaiede te kriogenicznej eigelijk niet normaal je moet het kunnen bevestigen en klaar nu kachel aan wachten tot je je trui uit moet doen en kachel uit ja dat is besparen. Dakar kłopt ook geen pepernoot van je heb 35% bespaart en dat met de kachel voluit ik stuur de verhoogde gas rekening wel maar tado dań heb ik het bespaart..
0