Tado app - snelkoppeling: "vandaag als zondag"

Opties

Ik zou het makkelijk vinden als de tado app een knop had die zorgt dat het programma van "vandaag" loopt alsof het zondag is, bijvoorbeeld omdat je "vandaag" een vrije dag hebt, of een dag die gaat verlopen alsof het zondag is.

7
7 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • SanderDO1975
    januari 2022 aangepast
    Opties
    Naast "Vandaag als zondag" is de optie "Morgen als zondag" ook een handige optie
  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Helaas zijn dit soort futuristische instellingen niet mogelijk bij tado. Bij tado willen ze het simpel en eenvoudig houden zodat iedereen het begrijpt.

    En menig mens denkt met weemoed terug aan de mooie tijden van de chromotherm 4 die bij iedereen zo’n 30 jaar aan de muur gehangen heeft, waar dit gewoon al in zat. En iedereen gewoon kon gebruiken zonder een universiteit studie gehad te hebben.
  • Yep, 'toevallig' wilde ik deze vandaag opvoeren. De honeywell chronotherm heeft inderdaad twee fysieke knoppen: 'vandaag als zondag' en 'morgen als zondag'. Ik zou het mooi vinden als je bij tado meerdere presets zou kunnen definiëren: zodat je bv 'deze week iedereen thuiswerken' kunt definiëren, waarbij je per kamer een schema kunt definiëren voor een zelfbepaalde periide. Ik snap dat dat ertoe kan leiden dat je veel (eigen gedefinieerde) schema's hebt, maar dat is wat mij betreft een gebruiker zijn eigen verantwoordelijkheid.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja dat vind ik ook, maar zo denkt Tado niet. Die posten gerust dingen als "deze optie werd tijdens beta test niet veel gebruikt dus die komt er dan niet in"...

    Over 2 weken wordt hier een nieuwe ketel geplaatst. Dat wordt het einde van het Tado tijdperk voor mij denk ik.