Slim schema in de Android app

Opties

Ik heb afgelopen week Tado geïnstalleerd op de stadsverwarming die wij hier in ons huis hebben. Alles werkt perfect zover en we zijn erg blij met de mogelijkheden, zeker met de huiskamer waar we 3 slimme radiator knoppen hebben gestuurd via de Temperatuur sensor.

Er zijn al veel ideeën beschreven op dit forum en die ondersteun ik allemaal maar waar ik nog geen reacties van Tado op gezien heb:

  1. Slim schema op landscape zodat de het instellen iets makkelijker wordt
  2. Grafieken uitvoeren met duidelijke assen. Vooral de temperatuur schaal is onduidelijk en zou met kleinere intervallen kunnen zijn met instel temperatuur
  3. Als de kranen gaan verwarmen dan ook in het hoofdscherm per kamer/groep laten zien zoals je ziet als je op de kamer zelf
  4. Iets grotere geschiedenis van de grafieken, evt download optie naar excel :-) maar dit gaat misschien wat ver
  5. Minimale en maximale temperatuur gelezen door de temperatuur sensor per tijdszone ín het slimme schema zodat je nog beter een verwarmingsschema kan opzetten
  6. Een buiten sensor voor temperatuur recording tegen de gekozen slimme schema's waardoor je het binnen temperatuur gedrag beter kan begrijpen.

Dit zijn mijn zaken die ik, zover ik nu kan zien, best een mooie toevoeging zou zijn aan de app en

2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Oeps ik druk op stemmen en er verdwijnt er 1..... Ik weet niet of jullie reacties kunnen geven of opmerkingen... zou mooi zijn als de stemmen ook iets van commentaar zouden bevatten :-) maar zoals gezegd ik ben hier nieuw.

    Verdere set-up:

    Slaapkamer 1 radiator --> Tado

    Badkamer 1 radiator --> Tado

    Logeerkamer 1 radiator --> Tado

    Dus alles op Tado nu en het lijkt alles goed aan te sturen :-) we zijn er blij mee😁

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ik snap je enthousiasme als nieuweling maar helaas is Tado niet zo van het "lijstjes met interessante nieuwe features oppakken en in de software inbouwen".

    Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk...