w.Intercom = i;mijn ketel een remeha Quinta 85 Temperatuur wordt veel te heet! — tado° Community

mijn ketel een remeha Quinta 85 Temperatuur wordt veel te heet!

heb de batterij en al ver vangen van de tado knop maar de temperatuur loop op terwijl de knop op 18 graden is in gesteld ook goed gekalibreerd an het zijn dat de hoeveelheid van het aantal knoppen in Vloet heeft op dit probleem

Antwoorden

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator

Heb je meer dan 1 knop in dezelfde ruimte? Of is het 1 knop die de kraan van de radiator niet goed meer sluit? Of slaat de ketel aan, terwijl het overal al warm genoeg is?

Met zo weinig informatie is het moeilijk om je goed te kunnen helpen

• Heb in totaal 16 knoppen in het pand en ze zijn allemaal geïnstalleerd, maar nu blijft de verwarming als maar branden en daar door wordt het veel te warm in de kamers terwijl de verwarming op 18 graad zijn af gesteld hoe kan dat

• Mat heb je nog steeds het probleem? Wat is de temperatuur die je op de knoppen hebt ingesteld? Die sturen namelijk of er wel of geen water naar de radiator gaat.

• het zijn verschillende ruimtes met verschillende ingestelde temperaturen

de minste is 18 graden

en de andere staan op 21 graden ingesteld dit is kantoor ruimte de andere ruimtes daar hoeft het niet zo warm te worden maar daar wordt het ook zo warm ,soms veel te warm , gemeten warmer dan 21 graden ketel brandt dan gewoon door

• Andreplusplus
    @roell ik snap nog niet hoe je installatie eruit ziet. Hoe stuur je de ketel aan? Heb je ergens een slimme thermostaat?
  • Ja alles is tado dus een slimme tado thermostaat .

Het is een bedrijf pand en in twee kamers is kantoor waar de temperatuur op 21 graden staat op de andere staat het op 18 graden en daar waar het hoger moet als deze gebruikt worden

Nou heb ik zitten denken zou het ook aan het wifi signaal kunnen liggen dat dan een thermostaat niet goed werkt

• Herres
    Herres ✭✭✭
    december 2021 aangepast
    Dit soort geharrewar ontstaat als er zo weinig informatie beschikbaar is.

@MatVanOijen geef als je een bruikbaar antwoord wil svp complete informatie over je installatie en het pand. Hoe is de thermostaat aangesloten, hoe is ie geconfigureerd.

Als de ketel alsmaar blijft branden is er meestal een probleem in de configuratie of de aansluiting van de thermostaat op de ketel.

Overigens werkt Tado niet met WiFi, het heeft een eigen frequentie.
  • Andreplusplus

@MatVanOijen En hoeveel tegel voor kamers zie je in de app?