-
Mogelijkheid om personen te koppelen aan kamers voor uitschakelen kamers bij afwezigheid persoon
Hi Tado en andere lezers. Sinds 2 dagen heb ik een Tado X systeem in huis en ik hoop hierdoor wat efficiënter en goedkoper mijn huis te kunnen verwarmen. Ik heb alleen 1 dingetje wat ik echt mis en waar ik mij eigenlijk een beetje over verbaas dat dit niet kan. Je betaald immers voor een abonnement om deze functie te…
-
Aanvoertemperatuur dynamischer maken in duale situatie
Omdat ons huis deels bestaat uit vloerverwarming en deels uit radiatoren, zou het enorm helpen als bij warmtevraag van de vloerverwarming, de aanvoertemperatuur automatisch lager wordt gezet tot max 40 graden bijvoorbeeld. Dit omdat 60 graden (waar optimalisatie nu mee komt) veel te heet is voor vloerverwarming, en die…
-
Meer flexibiliteit bij aansturen verwarming
Goedendag, ik gebruik al geruime tijd dit systeem naar bijna volle tevredenheid maar om meer efficient te kunnen verwarmen wil ik een voorstel doen voor verbetering. Ik zal eerst uitleggen wat onze situatie is. Begane grond Vloerverwarming op een Honeywell zoneklep. Tado bedrade thermostaat stuurt met relaisuitgang de…
-
Foutmelding van CV ketel weergeven in app en op thermos
Op dit moment mist de functie om op de slimme thermostaat en in de Tado app foutmeldingen te krijgen die je CV ketel doorgeeft. Mijn oude (Honeywell) thermostaat gaf bijvoorbeeld aan wanneer de druk in de CV ketel te laag was en dus bijgevuld moest worden. Nu vraagt Tado om warm water, ook al is er geen (voldoende) druk in…