Gasmeter vervangen - teller staat op nul
Reacties
-
Gasmeter meterstand nieuw0
-
Helaas, deze vraag is eerder langs gekomen en het schijnt niet te kunnen. Misschien dat de helpdesk iets voor je kan doen?
1 -
Hier hetzelfde, eindelijk een slimme meter gekregen maar nu kan ik Tado niet meer updaten omdat nieuwe meterstand lager is dan oude. Iemand een antwoord gekregen hierop?0
-
De stand van de oude meter er bij optellen-2
-
Ik heb exact dezelfde vraag, is hier inmiddels al een oplossing voor, anders dan de meterstanden bij elkaar optellen
0 -
Nee, je moet zelf de stand van de oude teller optellen bij wat je van de nieuwe teller afleest.
Als Tado dat voor je kan doen komt hier wel een enthousiast verhaal van Jurian te staan...
0 -
Het is nu juni 2025 en het zelfde probleem bestaat nog steeds. Nieuwe gasmeter gekregen en de meterstanden in Tado kunnen nog steeds niet gereset worden.
Wanneer gaat Tado dit eens aanpassen?
0 -
Nooit, denk ik. Dit is een terugkerend thema: mensen hier lopen tegen een klein probleem aan, melden dat hier of bij de servicedesk met het idee "dan komt het bij de programmeur, die denkt 'dom dat ik daar geen rekening mee gehouden heb', en maakt die functie er even bij".
Maar zo rolt Tado niet, helaas. Er is een chronisch gebrek aan programmeurs en geen medeleven met wat de klant dagelijks meemaakt. Systemen worden ontworpen en gebouwd en dan wordt er nooit meer wat aan verbeterd, hoeveel suggesties er ook komen.
Het is niet anders. Je zult het zelf moeten oplossen door de oude stand er steeds bij te tellen, of als je daar mee kunt leven kun je ook al je oude meterstanden weggooien (of de servicedesk dat vragen te doen) en opnieuw beginnen vanaf 0.
0